inte så bra

Jag måste bara skriva av mig. Just nu känns det skitjobbigt. Jag vet inte vad det är. Jag började ju på dagvården igår, och jag har gått två dagar alltså. Båda dagarna har jag känt mig totaldepp. Jag känner mig bara så tom, så ledsen, så värdelös. Jag vill inte att det ska vara såhär! Det är inte det att det är speciellt jobbigt med själva ätandet, men jag antar att det är maten som gör mig ledsen omedvetet. Jag trodde att jag skulle hålla på o jämföra med de andra som går där, men så är det inte heller. De som jobbar där+ de andra i gruppen är verkligen jättetrevliga och mysiga. Men jag känner mig som ett spöke, så onödig och tråkig. Jag finns varken för mig själv, för dem i gruppen eller för min familj. Jag har den där känslan av att jag vill lägga mig och sova i hundra år ungefär. Jag är trött och omotiverad till allt. Det enda jag ser fram emot är att äta, äta, äta. Skit alltså. Jag vet inte hur många kalorier jag har stoppat i mig idag, men de är inte så få kan jag tala om. Jag har ätit fem gånger hittills, senast var det kvällsmacka med tårta, varm choklad och en bit chokladkaka. Och jag sitter fortfarande och tänker på choklad. Känns som om jag skulle kunna trycka i mig hur mycket som helst.
Fuck. Nu ska jag sluta klaga och bara vara. Även om jag är död inuti. Jag vill bara härifrån....

Kommentarer
Postat av: Becca

<3 Åå. Jag lider med dig Lovis.. Jag vet inte vad jag ska säga, men jag hoppas verkligen att det blir bättre snart! Du får äta, du är värd att äta, njut av maten, godsakerna, choklad är ju hur gott som helst. Jag önskar jag kunde hjälpa dig..



Kram!

2009-09-22 @ 22:42:27
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: LlOoVvIiSsAa

Fortsätt kämpa (äta choklad).Var inte rädd för hypersötsuget, det kommer att försvinna när kroppen blir normalare.Håll ut, vi syns snart igen (kommer hem torsdag).Imorse åt jag frukost med en kändis.Interesting.Önskar dig najs bajs...?;o

2009-09-23 @ 09:52:41
Postat av: amanda!

åh lovis! du ska veta att jag saknar dig jättemycket! du är underbar som person och det ska du veta!

2009-09-23 @ 21:13:56
Postat av: noime

du ska veta att du inte är onödig! och choklad är nyttigt... och gott :D nu blev jag sugen själv.. tror det beror på fler saker att du är deppig men det är svårt att veta.. ha det bra vännen, vi får ta o syns snart :)

2009-09-24 @ 14:36:55
Postat av: Becca

Hej Lovis.

Hur går det med ätträningen? Känns det fortfarande lika jobbigt? Jag tyckte att det kändes jobbigt med matschema, att skriva ner allt jag åt för jag åt så mycket sötsaker på dagarna hemma.

Du får ha en fin helg? Ska du ut något på kulturnatten?

Kram.

2009-09-25 @ 15:24:26
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: LOLwaysawhh

Stumpan,du får gärna mejla om vad du tyckte om de cerisa brackorna, hur de satt etc.*%#*%#*%#*%#

2009-09-28 @ 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0