Fredagigen

Nu är det jagigt igen. Jag är ganska trött och depp... Går i samma spår och vill bara komma bort ifrån hemmavärlden ett tag. Jag ska börja på dagvård nu, vilket först kändes rätt okej. Men nu börjar jag tvivla. Vi får se hur det blir. Jag har skrivit kontrakt (läskigt), på att jag ska samarbeta med dem. Men om man otrivs jättemycket så kan man ju alltid hoppa av. Det är det att jag är så trött på hela grejen med ätstörningar nu, och jag vet inte om jag orkar gå igenom allt det som måste gås igenom på ätträningen. Just nu vill jag bara glömma allt som har med ätstörningar att göra, och låtsas som om allt var helt vanligt och normalt. Jag tror att det skulle kunna vara det om jag och alla andra lät mig vara ifred. Fast det där kanske var en lögn?
I alla fall så vill jag göra någon nytta. jag vill inte gå runt som en jobbig get och göra ingenting. Jag vill jobba! Det tror jag att jag skulle må bra av.
Ge mig inspiration till ett liv, någon?
Puss


Kommentarer
Postat av: lovisa från funkytown

Chopsi chopsi

loppsi lopppsi

pricka rätt och

klappa Topsy!

2009-09-18 @ 12:53:55
Postat av: Becca

Hej.

Vad bra att du börjar ätträninge, det är nog nyttigt :) Jag håller tummarna för dig!

Det kommer bli bättre, bara du vill, vill, vill! Utan viljan går det ju inte.

Ja, ätstörning förstör så himla mycket! Usch..

Kan du inte söka något jobb eller så om du orkar med det nu, jag tror att det är väldigt bra att göra något så att man inte blir sittande hemma då det blir svårare att släppa ätstörningen.



Ha en fin dag!

Kram!

2009-09-19 @ 09:39:48
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: ewezi

Godmorgon godmorgon :D Hoppas att du får en underbar Lördag!

2009-09-19 @ 10:26:11
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: lollipop från funkiga staden

Hej Lollo Allie Carro!Det kan nog vara en riktigt bra ide`att ge dagvården en rejäl chans.Du slipper ha koll själv & kan lita på att andra vet vad som fungerar.Testa att inte känna efter så mycket ,det kanske bara är ångest ändå , och försök att tänka logiskt istället, då blir allt sjukt mycket roligare.Har förresten redan hittat en julklapp till dig men det blir för jobbigt att vänta till la navidad så du får den nästa gång vi ses istället.Kyss, som man säger på tyska:)

2009-09-20 @ 01:52:38
Postat av: Becca

Ja, precis :) Det var skönt att få ur sig alla dessa tankar. Ja! Det tycker jag att vi måste göra.

Dagen har varit okej, hur har din dag varit?



Kram!

2009-09-20 @ 19:53:40
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: noime

vad hände med din dröm om café?



sol på dej!

2009-09-21 @ 23:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0