Villvillvillvill

Jag har så många tvångstankar. Nu när jag skulle skriva rubriken till inlägget så skrev jag bara nåt, och då blev det ju villvillvill. Men jag kan inte bara ha tre av nåt, då känns det som att jag får otur, så då var jag tvungen att lägga till ett vill....se där! Fyra punkter blir det alltid!
Jag skriver en roman. Den kanske inte blir så bra, men det gör inget. Det är så roligt att skriva tycker jag! Idag är det grått och kallt ute, men jag ska ut och springa minsann. Jag tror att jag behöver det, tror men inte mer.
Det jag vill är att det ska hända något, något spännande! Jag älskar spänning, och nu har mitt liv varit oäventyrligt alldeles för länge känner jag. Men snart dyker det nog upp något, något alldeles oväntat och kul och fantastiskt. Det är vad jag hoppas på i alla fall. Det är alldeles för dött och tråkigt inuti, mitt inre behöver byta färg het enkelt!
Nu ska jag återgå till facebook och min och kajzas konversation.
PUSS OCH HA EN BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: Becca

Åå vad cool du är som skriver en bok!! Hur coolt som helst :)

Ja, jag hoppas det händer något spännande snart i ditt liv. För det är du värd, att må bra och vara lycklig!



Ja, det ska bli väldigt spännande! Tack tack!

Ha en riktigt bra helg nu! Mys.

2009-10-16 @ 13:27:56
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: Becca

Tacktacktack! :D:D Jag ska bjuda hem dig sen om du vill! Till min lägenhet. Ååå



Kram!

2009-10-17 @ 10:18:39
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: perhaps I`m a TVdestroyer

Hej prinsessan.Jag tror på dig & ditt romanförfattande.Glöm bara inte att skicka manuset till MÅNGA olika förlag sen när det hela är klartt.När man går på folkis kan det bli lite si & så med maten.Dagens intag = Frukost:Chokladglass Frukost nr 2: Fil & MÜsli +kanelte (man kan ju inte bara äta glass till frukost) Lunch:Chokladglass Middag:Vi gick ihop 10 pers och gjorde en görsmaskig vegetarisk lasagne som innehöll bl a 4 sorters ost (feta,keso,gouda,mozzarella),vitkål,spenat,bechamelsås,pastasås,krossade tomater,lök,rivna morötter mm.Jag råkade kasta ett ölstop fullt av vatten på en tv (det var inte den som var det egentliga målet utan hämnd ljuva hämnd hehe)hoppas den funkar ändå.Sen började vi möblera om ,Fredrik kommer lätt att bli den nya Ernst, tro mig.Är fortfarande inte trött men det är väl ändå lika bra att sova.Hoppas du sussar sött.Snart kommmer det väl ett tåg.Sov gott/ Lovisa#)

2009-10-18 @ 03:45:36
Postat av: noime

jasså du skriver bok? :) själv gör jag lite musik... jag har fått banjo på gärnan men vet inte om det går att finna en i garage band (som jag jobbar med) så.. hm blir inte riktigt som jag tänkt mej.. om du inte tycker om banjo förresten ska du lyssna på sufjan stevens o sen har du nog ändrat dej.



kramar o hoppas nåt oväntat väntar bakom nästa hörn :)

2009-10-24 @ 01:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0