trött som vanligt

Trött och hängig. Jag känner mig ganska dum som bara är negativ hela tiden, det är tråkigt att den här bloggen är så deprimerande. Jag känner mig bara så ENSAM. Förstår inte hur mitt liv ska kunna bli glatt och fint igen. Jag tröstar mig med att shoppa och spela dator o sånt. Men det är ytligt. Inuti är jag inte glad. Där är det grått och ledset. Jag orkar ingenting, inte ens sånt som är kul. Jag undviker att göra saker bara för att jag vet att tröttheten kommer att förfölja mig och förstöra det som är kul. Jag vill bara vara glad. Är det för mycket begärt? Ja vet att alla som tycker om mig bryr sig om mig och hur jag mår. Ändå känns det som att det egentligen inte spelar så stor roll. Om jag skulle vara glad är väl det en bonus, inte så mycket mer. Men det är bra när andra är glada, då smittar ju det av sig lite i alla fall. Nån gång får jag väl skärpa till mig, men inte ikväll. Ikväll får vara en kännamigensamocholycklig fredagskväll, som vanligt.
Förlåt mig, jag vet att jag är löjlig.
Puss på alla därute, jag tycker om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla rar söt! PUSS

2009-10-02 @ 20:02:02
Postat av: Alice

från alice där uppe alltså :P

2009-10-02 @ 20:03:17
Postat av: pubolsinette

Min väna ompalompie,jag ska säga dig att du har alla förutsättningar för att ha ett bra liv.Att du känner dig lite down&blue för tillfället gör att du verkligen kommer känna kontrasten när allt blir ljusare.Om du skickar din mejladdress kan du få lite personligare meddelanden på det sättet.Vet inte om jag skrivit min address fel på fel ställe.Annars kan vi ju höras via telefonapparat.Den här gubben känner med dig (:( men nu är den glad ;) för den kan se in i din framtid.

2009-10-02 @ 20:59:43
Postat av: noime

jag kommer o muntrar upp dej snart! :D:D:D:D :D:D

2009-10-03 @ 11:28:51
Postat av: Becca

Nej Lovis. Du är inte löjlig! Det är inte löjligt att skriva sina känslor, det är bra att du får som ur dig. Jag önskar verkligen att jag kunde göra dig lycklig så att du kan få må bra.. Tyvärr vet jag inte hur man gör :(

Jag tycker vi borde ses nångång om du orkar och vill. Det är nog bra att komma ut lite och hitta på något även om det är jättejobbigt så är det bra träning.



Kram!

2009-10-03 @ 16:11:21
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: lotjenka

Käraste tuggummipralin, idag har varit en slapp dag, har ätit glass i stora lass och sovit framför TV:n.Efter förra helgen har jag kommit till insikten att jag nog ändå haft en släng av DBI(DistortedBodyImage).Träffade Lydia, hon är ju naturligt smal och väger 52.Jag tänker att jag såg ut som henne förra sommaren,men det kan ju inte stämma eftersom hon är tio centimeter kortare än mig.Måste alltså ha varit smalare än henne.Det blir knasigt i huvudet när jag försöker få det att gå ihop.Aja,har lämnat alla sådana tokerier bakom mig,hoppas att du kan göra detsamma.Tips:nu när du har som mycket tid till hands kan du passa på att läsa all världens braiga böcker.Tag tillfället i akt.OmfamningXD

2009-10-04 @ 21:47:46
Postat av: lilla lo

Sittandes på ett sexton kvadratmeter stort (kanske?) golv.Lyssnandes på mysgosiga Lightspeed Champion.Mina ben i samma sorts byxor som du fick= så underbart vackra!!!Fiftytwo f**k you!Vill aldrig mer se ut så igen.Sov gott.

2009-10-04 @ 23:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0