Natt

En sån där natt när man inte kan sova. Tankarna snurrar, gör mig galen. Jag kan inte ligga stilla en sekund. Så vad gör jag då? Går å sätter mig vid datorn såklart. Så brukar det bli.
Jag börjar bli lite mer matknäpp igen. Det är jobbigt med maten. Det är jobbigt med ätträningen och jag vill inte gå dit. Jag struntar i saker bara för att jag inte orkar, är lat och egoistisk. Jag vill ju förändra mig till det bättre, varför beter jag mig då såhär? Jag gör saker bara värre.
Min hjärna känns tom, men samtidigt proppfull, tusen saker vill tränga sig fram och göra sig hörda hos mig, men de kommer bara en bit, sedan byter jag ämne.
Jag är hopplös just nu, men jag HOPPAS att jag kan sova om ett litet tag i alla fall. Det här duger inte.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0