Det regnar.

Det regnar ute. Mycket. Det är skönt för då slipper jag gå ut och springa. Eller jag hade faktiskt bestämt redan igår att nej! Idag ska jag inte, hur mycket min hjärna än vill få mig till det. Min kropp vill inte.
Helgen och början av veckan blev en stormig och ångestfylld historia, som jag inte riktigt orkar återge. Men den innehöll nittioårskalas, fall från päronträd och en båtolycka på håll kan jag tala om. Det var jag som ramlade från trädet..Min kropp är fortfarande öm.
Jag förstår inte varför det inte blir några mellanrum när jag skriver, jag gör ju mellanrum men sen när texten publiceras blir det ju inga! Jag är väl bara oteknisk.
Sen så ska jag tala om att jag typ bestämt mig för att åka som au-pair i vår, helst i januari. Men jag vill bara vara borta i några månader, och det kan ju vara svårt att få tag i en familj som vill ha en så kort. Så jag får se om jag hittar någon. Helst vill jag till Los Angeles, har varit där en gång tidigare, och dagarna där var bland de bästa  i mitt liv.
Nu ska dricka upp den sista kalla slatten av mitt frukost te. Idag ska jag laga kläder och leta au-pairgrejer typ.
Pussschaufför!

Kommentarer
Postat av: L:E:L:P

Goddagens!

Jag blir bjuden på fika av relativt främmande vuxen pt 2:

Polisman utanför gympasal:Vill du ha en bulle?Ta två, det är inte ofta polisen bjuder,hehe!

Jag:Tack.

Antagligen hade polisen dålig syn eller dåligt ordförråd för det var inte bullar utan vaniljhjärtan.Nu skall jag konsumera dem.Ha det värdefullt...;^)

2009-10-01 @ 18:32:31
Postat av: Becca

Men oj! Ramlade du ner från ett träd?! Aj.. Hoppas det är bättre nu.

Låter spännande att åka iväg som au-pair! Modigt.



Tack :) det gick bra till slut, det var skitjobbigt men det känns bra nu efteråt. Å tack! Vad bra då får det bli lite mer "outfits" hehe.. vad täntigt det låter. Och så ska jag försöka komma igång att skapa lite mer :)



Vad tråkigt att ätträningen inte känns bra.. Men jag förstår det, det är ju inte ett roligt ställe att vara på. Men det kanske ändå är bra att ge det en chans?

Vad jobbigt.. på vilket sätt är kroppen konstig?



Med mig är det okej.. Det känns väldigt spännande med egen lägenhet :D Ja då får du gärna komma och hälsa på tycker jag!

Ha en bra helg! Kram.

2009-10-02 @ 13:51:41
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0