Äntligen morgon!

Nu är natten slut, och jag är vaken. Jag sov kanske tre timmar inatt i alla fall. Sitter  och lyssnar på vackra covers på radion och pappas suckar och tidningsblädder. Jag borde komma igång och göra något.
Jag tänker på mina vänner. Jag har ganska många, men nuförtiden träffar jag inte så många av dom överhuvudtaget, det är lite tråkigt. Men om mindre än två veckor ska jag och Kajza åka till Milano och hälsa på min kusin som bor där för tillfället. Det ska bli så kul!! Så skönt att få en paus från det vanliga livet. Men Kajza och jag kanske är värsta ovänner när vi kommer tillbaka? Vem vet liksom.. Nedå, det ska vi väl inte tro. Vi som är de bästa tanterna i världen med en egen stick och virkklubb; Lovikka. Om någon är intresserad av att vara med så är det arbetsprov som gäller. Nej nu skojade jag!
NU ska jag ta mig i kragen och försöka låta bli att vara tråkig fast jag är så trött.
Kram och puss på hakan.

Kommentarer
Postat av: noime

hej (:

hur länge blir Milano då? håller på att renovera lägenheten, den blir nog fin tror jag.. jo det blir den :) idag fick jag ett tips om att jag borde virka en liten tegardin att ha i kökshyllan. om jag minns hur man virkar får jag vara med i er klubb då? :p nä men ärligt kom o hälsa på om nån/nåra veckor när jag flyttat in så blir jag glad. förresten har jag ett bakbord, hur coolt är inte det? nu ska jag upp tidigt imorron så,



gonatt!

2009-11-01 @ 22:31:55
Postat av: Lovis

Åh! Så kul att du har ett bakbord! Om jag hälsar på dig vill jag baka! Vi kan baka paj..och pepparkakor kanske?!

Jag kommer förresten och tittar på dig på torsdag, ska bli kuul!!

Krambanan

2009-11-02 @ 16:50:40
Postat av: noime

ja pepparkakor blir bra nu till jul! :D vi kan ha bakdag o du kan ta med nån mer om de har lust att baka! fast mitt kök är inte så stort än o har inte så mycke saker i lägenheten än... men snart så! målar kök o ska upp med färg i det levande rummet oxå snart..



ehm.. nu på torsdag? ok då kommer jag vara nervös... hoppas det blir extra bra då :)



hoppas allt är fint o du latar dej INOMHUS oxå lite... hm... du borde få se anstalten... vet att mose har den nånstans... hälsa familjen o katterna o fåglarna :)



kramkramkram! (ha! det behöver inte vara jämt lika mycke som det behövde förr... vet inte om du fatta nu men det gör inte så mycke ^^)

2009-11-02 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0