November nu.

Ja det är det. Och det är så mörkt. Och kallt. Men då får man stanna inne tycker jag, titta på film, sticka en halsduk, dricka varm choklad eller ta ett bad. Men jag stannar ju inte inne jag, dumbollen. Jag sticker ut och springer i det dumma vädret i mina dumma fula kläder, för om jag inte springe mår jag inte bra. Aah!! Jag är så arg på mig SJÄLV!!!!
Men nu ska jag vara glad, eftersom jag precis sprungit. Jag saknar en hal drös med människor, några nämnda, några glömda:
Alice, Kajza, Mose, Sara (fast henne var jag och hälsade på i helgen), Helena (henne hälsade jag på också), Jessica, Jenny, Linn-nu får vi ta och ses!- Veronica (också träffad i helgen), SOFIA!!, Rebecka, Lovisa, Amanda, Tina, resten av gamla klassen, MORMOr, farmor och farfar+ en del andra släktingar med flera.
Jag vet inte varför jag berättade det här men så är det i alla fall.
Nu ska jag snart duscha, sen kanske läsa lite?
Just det, jag har fått nya glasögon igen. Men de är inte så fina, men bra.
PUSSLångkalsong

Kommentarer
Postat av: amanda

haha den där bilden tog jag tror ja

2009-11-02 @ 18:56:17
Postat av: Becca

Ja nu är det mörkt ute.

Vi får tänka att det är mysigt :) Jag vet att det är jobbigt och deppigt, men tänk vad mysigt med tända adventsljus, lussebullar, varm choklad, julgran med fina ljus i och julklappar under, familjemys, fina sockor, halsdukar, vantar.. Nu är det inte långt kvar till första advent och jag tycker i alla fall att det ska bli hur mysigt som helst :)



Å jag hoppas du kan få må bra snart.



KRAM

2009-11-02 @ 23:08:44
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0