När världen var galen och glad

Som jag berättat om tidigare så tittar jag ibland på bilder från förr i tiden, drömmer mig bort och lever en stund i dået. För det mesta blir jag glad av att göra det, men ibland blir jag deppig av att se "fula" bilder på mig själv. Det är en sak som jag jobbar med, att inte tycka att jag ser ful, tjock och knäpp ut på gamla bilder, för det är ju som att mobba sig själv. Om det dyker upp dumma tankar, försöker jag tänka att det är synd om Lovis, stackars Lovis som blir trackad sådär hemskt. Det får mig att vilja vara lite snällare mot mig själv.
Här kommer lite lyckliga bilder när jag var galen och lycklig utan en massa obetydliga skönhetsbekymmer!
Jag har nog aldrig varit snyggare än här, och då hade jag vikten i behåll, så det så!
Så vill jag bara tala om att jag tycker så mycket om mina vänner, även om jag är dålig på att träffa er...
det har varit/ är lite jobbigt just nu, men jag vill vara glad och i detta nu är jag det.
Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Alice

DU ÄR SKITSNYGG!!

2009-11-29 @ 17:05:12
Postat av: Anonym

Massa kramar //jojjo

2009-11-30 @ 09:38:42
Postat av: bara sara

du är alltid dretsnygg och har alltid varit! åh! minns så väl när vi var där i västerås!! var så skoj =) är alltid skoj att träffa dig! puss och kram på dig!

2009-11-30 @ 19:51:23
Postat av: lovisa

Tja. Ja, det gick bra med kortet.Du kan läsa om det & lite andra grejor i ett mail som jag skickade. Nu ska jag skriva ett till med adressen också. Kram/ Pubolswoman

2009-12-01 @ 21:00:42
Postat av: lovisa en gång till

P.S.Kollade du på adventskalendern imorse? Man blir lite inspirerad. Låt mig introducera Pubolswoman, mitt nya alterego(råkade ha på mig en tröja med ett stort silverP på bröstet idag)

2009-12-01 @ 21:06:09
Postat av: Becca

Hej där! :)

Hoppas det är bra med dig Lovis :)

Hur går det för dig? Hur är livet?



Ha en riktigt mysig jul!! Kram

2009-12-18 @ 16:43:42
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: bajsamanda

hello pullan! jag saknar dig!!!! fortsätt kämpa! vi måste ses snart ta en tur på stan.(eller det blir nog en heldag) men det vore mysigt. puss pådääääh

2010-01-13 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0