Milano Milano Milano!!

Åh vad jag längtar! Ska bli helt underbart att komma iväg en sväng till underbara Italien!
Kajza och jag ska äta glass i stora lass, shoppa (fast inte så mycket för vi har inte så mycket pengar), åka till havet (i Genua), dansaaaa (kanske), spela in film, fota och bara softa runt och må bra!
Nu ska vi renovera köket här hemma, det håler på att bli groteskt stökigt, usch. Jag är egentligen en ordningsmänniska men jag ger upp när det blir för mycket saker överallt. Tur att jag har mitt rum att hålla rent i i alla fall.
Just det, idag är det fars dag!! Grattis alla fäder! Plus Vendela som har namnsdag idag=) Alvi ska baka tårta, gotte.
Jag är jättekissnödig, för andra gången idag. Jag brukar inte kissa så mycket. Men det är skönt att kissa. Nu ska jag gå och göra det för jag har ingen fantasi kvar.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Becca

Å vad glad jag blev av det här inlägget! Känns som det finns lite glädje i dig :D Fy vad härligt att åka i väg! Hoppas du får det skitbra!



Hur är det annars? Funkar det med ätträningen, livet och maten?

Ja precis! Det känns som att det kommer kännas väldigt kul med lägenheten och du får väldigt gärna komma och hälsa på nångång, om du vill alltså!



:D Kram!

2009-11-09 @ 10:20:03
URL: http://beccatroll.blogg.se/
Postat av: noime

luktar det alltså målarfärg hemma hos er oxå eller har ni en bit kvar? gratta vendela från mej isf visste inte att hon hade namnsdag (jag har ingen almenacka) hoppas vädret blir prima o glassen är god. i övrigt lycka till med badandet :)



hej på ett tag!

2009-11-09 @ 16:03:28
Postat av: lovisa

Hej Lovis.Jag hoppas att du kommer njuta maximalt i Milano, känna att du vekligen lever och bli inspirerad till att göra en massa intressanta saker när du kommer hem.Med andra ord önskar jag dig en spännande men inte farlig resa.Hälsa Kajza.Ta hand om dig själv.Kramar/en gammal höna (blink blink)

2009-11-11 @ 14:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0