Kvalitetsdag

Hej svejs!
Idag har varit en bra, lugn kvalitetsdag. Först åkte mamma, pappa och jag in till staden för att ha ett mellantidsmöte på dagvården, som istället blev ett avslutande samtal eftersom jag bestämt att sluta där. Förklaringen är lång men inte dramatisk. Jag känner helt enkelt att det inte är där jag är i "processen". Jag behöver andra saker än att träna på at äta. Jag vet allt i praktiken och jag KAN äta om jag vill, det har jag egentligen inte problem med. Men jag behöver jobba med tankarna, och till det skulle jag antagligen behöva en psykologs hjälp, vilket jag inte har. Man kan ju inte få allt i livet:P
I alla fall så fortsatte dagen med att jag åkte hem, lagade lunch till Vendela och mig och åt den sedan. Efter det har jag suttit vid datorn, tänkt på saker jag kan tjäna pengar på (på hederligt vis), fått lite internetinspiration med mera.
För en stund sen satt jag och tittade på bonde söker fru och fikade med massor av choklad.
På tal om choklad så hade jag och Kajza en fantastiskt Milanoresa vilken innehöll en hel del choklad. Den innehöll även shopping, glass, PASTA, bad på italienskt badhus med italienska, dyra badmössor som man var tvungen att ha, hopp i sängarna på hotellrum, täckkrig, aperitivo, lyxspaning, misslyckat filmande och som sagt massvis med CHOKLAd i alla dess former. Tack Kajza Bajza, det gjorde vi bra!!
Nu ska jag avsluta min braiga dag med att läsa lite, myspys!
Jag längtar efter jul nu. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag råkade visst ringa dig när du var borta i Italien. Men du, ring mig gärna när du har tid någon dag. Det var så längesedan vi pratades vid nu. Förresten, du borde komma och hälsa på mig snart! :D

2009-11-18 @ 22:33:37
URL: http://yiskha.blogg.se/
Postat av: noime

tack så mycke för vykortet! blev jätteglad. låter som ni haft det skoj även om ni varit på ett badhus, vad var felet med det btw? dom trendiga mössorna eller? :p



onödig information: jag upptäckte just att jag har två hål i min pyjamas och inte ett som jag först trodde..



sol på dej!

2009-11-19 @ 00:47:29
Postat av: en person

Tjena fina nippertippa!Du har fått mail från en person som du känner till.Checkitoutnow!

2009-11-22 @ 23:36:00
Postat av: Becca

Åå :D Det låter som att det var en riktigt härlig resa :D

Okej, det gör du nog rätt i. Jag mådde inte heller bra av att gå på ätträningen, det kanske inte är så bra för alla människor.

Ja eller hur! Det är så mycket bättre att LEVA än att vara i den skiten :D



Ha en fin liten vecka! KRAM

2009-11-23 @ 13:47:01
URL: http://beccatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0